קידום אתרים



 

הכול אודות הפקת אירועים

 

מעוניינים לפרסם מוצר או שירות חדש, לקדם קמפיין, להחדיר מותג מסוים או להעביר מסר יותר פשוט מהסוג של "התינשאי לי לאישה?", אין ספק כי השיטה המשתלמת והיעילה ביותר להעברת כל המסרים הנ"ל היא על ידי סטיקרים. סטיקר הוא מעין מדבקה המשמשת בעיקר לצורכי העברת מסרים קצרים על ידי הפצתם במקורות שונים כמו למשל על גבי קירות, כלי רכב, מחברות וכן הלאה. ישנם תחומים רבים ומגוונים שבהם השימוש בסטיקרים נחשב לשכיח ואף אלמנטארי.

שימושים רווחים ונפוצים של סטיקרים

התחום הראשון הוא התחום הפוליטי, הפקת אירועים-  שם נעשה שימוש בסטיקרים להעברת מסרים פוליטיים בעיקר במהלך תקופתה הבחירות. דוגמאות לכך הינן רבות: "העם עם הגולן", "שלום עכשיו" וכן הלאה. בתחום זה ניתן גם למצוא סטיקרים לצורכי קידום מועמד או מפלגה כמו למשל "קדימה- לעבודה" או "נתניהו- יביא שלום" וכדומה. שימוש נוסף בסטיקרים נעשה למטרות פרסום של חברות ועמותות. דוגמאות לסטיקרים שמשמשים לצורכי פרסום או קידום של מוצר ומותג יהיו: "אין כמה במבה", תינוק באוטו- שילב" וכדומה.

שימושים פרסומיים ובטיחותיים

סטיקרים משמשים גם למטרות פרסום וקידום של תוכניות טלוויזיה כמו למשל "הישרדות" או "האח הגדול". במישור החינוכי יעביר הסטיקר מסרים בצורה המונית שיבואו לידי ביטוי למשל בסיסמאות הבאות "לא זזים עד שמקליקים" או "ישראל מתייבשת". סוג נוסף הוא הסטיקרים הבטיחותיים שנחשבים לפופולאריים במיוחד בשנים האחרונות. כך למשל סטיקר של "שמור מרחק" או "מטען חורג" וכיוצא באלו נועד לשמש למטרות אזהרה ובטיחות. ישנו עוד מגוון רחב של שימושים שנועדו בעיקר להצחיק ולשעשע.

הצלחה מרשימה

עתה נקל להבין כי סטיקרים הם כלי שבהחלט עושה את עבודתו נאמנה ומצליח להעביר אי אלו מסרים, ממגוון תחומים, בצורה האפקטיבית, הישירה והיצירתית ביותר. יעילות הסטיקר ניכרת בעובדה הפשוטה שכולם בסופו של יום זוכרים את המסרים שהופיעו עליו.את המסרים הללו ניתן להעביר הלאה, בין אם על ידי הרכב ובין אם על ידי שילוב מסרים שונים כמו "קחי אותי שרון". ישנן שיטות רבות בהן נהוג לבצע הדפסות סטיקר כמו למשל דפוס דיגיטלי, דפוס אופסט, דפוס משי וכן הלאה. הבחירה בשיטת ההדפסה תעשה בהתאם לכמות של היחידות ובהתאם לכמות הצבעים בין השאר.

 



יצירת קשר
* שם מלא:
* טלפון:
* דוא"ל:
הערות:
טל. 1-800-800-302