קידום אתרים



 

קידום אתרים

קידום אתריםמתבסס על פעילות בשלושה כיוונים שונים: טיפול בתוכן האתר, מיקום קישורים חיצוניים לאתר (כלומר קישורים אל האתר מאתרים אחרים), ופעילות המכוונת לגולשים שכבר הגיעו לאתר ולהעלאת שביעות רצונם מהשימוש בו. אופטימיזציה של תוכן האתר היא השלב הראשון והחשוב ביותר, כי היא נוגעת בגורמים פנימיים בלבד. תוכן האתר נשלט ומבוקר באופן מלא על ידי בעל האתר, לכן שיפור התוכן והתאמתו לדרישות של קידום אתריםנעשים בקלות.

אחד מהדברים עליהם מתבססת אופטימיזציית תוכן לקידום אתרים היא קביעת מילות המפתח, והתאמת התוכן אליהן. מילות המפתח הן אותם צירופי המילים אותם מקלידים הגולשים בחלונית החיפוש של גוגל או של מנוע חיפוש אחר, על מנת למצוא את המידע לו הם זקוקים.

אם כן, בשלב הראשון חשוב להרכיב רשימה של מילות מפתח הרלוונטיות לנושא האתר. איך עושים זאת? קודם כל מרכיבים רשימה אחת של כל צירופי המילים הקשורים לנושא מהזכרון. לאחר מכן מוסיפים ביטויים נרדפים, ונעזרים בכלים הקיימים ברשת לאיתור והתאמה של מילות מפתח, כגון adwordsואחרים: הביטויים השכיחים מדי והנדירים מדי צריכים להימחק מהרשימה. ניתן גם לנצל את הרמזים של מנועי החיפוש המופיעים בנוסח "מה עוד חיפשו אנשים אשר חיפשו את ...." ואת הרמזים המופיעים בחלונית החיפוש בעת הקלדת מילות המפתח.

לאחר מכן נדרש למצוא את אתרי המתחרים ולבדוק את ה- Meta-data שלהם. מידע זה הוא טקסט אשר לא מופיע בדפי האתר המוצגים לגולשים, אך נקרא על ידי מנועי החיפוש, לכן ההתיחסות אליו חשובה ביותר לקידום אתרים. ניתן לראות את המידע הזה על ידי הקלקה על הלחצן הימני של העכבר ובחירת האופציה: View page info. דרך נוספת לקביעת מילות המפתח הנכונות הוא עיון בפורומים ואתרים הקשורים לנושא: דיונים בין המשתתפים מעלים צירופי מילים המופיעים בתדירות גבוהה; כנראה שאת הדברים האלה הגולשים יחפשו.

בסופו של דבר, לאחר שהרשימה הורכבה, יש לסנן אותה ולמחוק כפילויות, מילות מפתח בודדות (תיאור הנושא במילים בודדות תמיד יהיה כללי מדי). רשימת מילות המפתח שתישאר לאחר הסינון תכיל כ-100 ביטויים, ותהווה את הבסיס לאופטימיזציה של תוכן האתר ולכל פעילות אחרת בתחום של קידום אתרים.


יצירת קשר
* שם מלא:
* טלפון:
* דוא"ל:
הערות:
טל. 1-800-800-302