קידום אתרים



 

קידום אתרים לנצח את המתחרים



אז קנית דומיין. אז קנית שרת. ובנית אתר נפלא וקולע. ועכשיו, בשיא ההתרגשות, אתה נכנס לגוגל ומכניס חיפוש על התחום שבו האתר שלך עוסק...
ו... נאדה. כלום. האתר שלך לא עולה.
אם הוא כבר כן עולה, אז בעמוד השלישי במקרה הטוב, וגם שלישי מהסוף (שזה רחוק מדי, מעט מדי, ולא בשביל זה בנית אתר, נכון ?)

זה רק נדמה לנו או שמישהו צריך פה קידום אתרים ?

קודם כל, צריך להבין איך עובד חיפוש באינטרנט.

מנועי חיפוש דוגמת גוגל עובדים בצורה דומה ודי אינטינליגנטית, יש להודות. חיפוש מבוצע קודם כל באמצעות סורק, הקרוי spider, הסורק אתר מסוים וממשיך ממנו לכל הקישורים המופיעים בו, כמו רשת קורי עכביש גדולה ומסועפת.

המשמעות של זה היא, שכדי שהאתר שלך יזכה למיקום הולם (כלומר – גבוה), עליו להכיל קישורים לאתרים אחרים, ואתרים אחרים צריכים להכיל קישורים אליו (ככל שיותר אתרים איכותיים יפנו אל האתר שלך – תיגבר אמינותו בעיני מנוע החיפוש והוא יזכה למיקום גבוה יותר).

לאחר הסריקה, מבוצע דירוג האתרים באמצעות אלגוריתמים סבוכים (ולמען ההגינות נאמר שמדובר באחד הסודות הכמוסים ביותר בעולם האינטרנט), אולם ברור מאוד שהפרמטר המרכזי הקובע את מיקומו של האתר בתוצאות החיפוש הוא מילות מפתח (ככל שמילות המפתח יחזרו יותר פעמים וישתלבו בצורה טובה יותר בטקסט, האתר ימוקם גבוה יותר).

פרמטר שני הוא כמות הקישורים ממנו ואליו, כפי שהוסבר קודם לכן. פרמטר נוסף הינו התנועה באתר – כמה מבקרים נכנסו אליו וכמה זמן שהו בו (מן הסתם – כמה שיותר, יותר טוב).

דרכים לביצוע קידום אתרים

קידום אתרים באינטרנט הוא תהליך המתגלגל לאורך זמן, בשונה מתהליך בניית אתרים, הליך זה אינו מסתיים בעת העלאת האתר לאויר. עם השיטות המרכזיות לביצוע קידום אתרים נמנות קידום אתרים אורגני – קידום המבוצע באמצעות תוכן, מילות מפתח וקישורים נכנסים (כפי שפורט קודם לכן) או קידום אתרים ממומן – באמצעות פרסומות במנועי החיפוש (adwords). לאחרונה, רווח קידום אתרים ברשתות חברתיות , כלומר קידום אתרים באמצעות קבוצות בפייסבוק, בטוויטר, ושיווק בבלוגים.

קידום אתרים - הכל מתחיל ונגמר בתוכן

כדי לקיים קידום אתרים אפקטיבי, יש לעבוד לפי הפרמטרים שהוזכרו לעיל, ולהתמקד בדבר המרכזי המצוי בשליטה מירבית שלך כבעל האתר – התוכן. בכדי שהאתר שלך יזכה לקידום הולם, יש לשבץ בו מילות מפתח מתאימות שאותן סורק מנוע החיפוש, מחשב את אחוז מילות המפתח שקיים באתר, ובהתאם מבצע קידום אתרים . בחירת מילות המפתח היא אומנות בפני עצמה ודורשת ניסיון, הכרות עם השוק והכרות עם מנועי חיפוש. לאחר הבחירה, יש לשלב את מילות התוכן בתוכן האתר בצורה אינטליגנטית, על מנת שהמבקר באתר לא יעזוב אותו מיד בבוז גדול (שהרי זמן השהייה באתר הינו גם הוא פרמטר על פיו מנועי החיפוש מקיימים קידום אתרים



יצירת קשר
* שם מלא:
* טלפון:
* דוא"ל:
הערות:
טל. 1-800-800-302