קידום אתרים



 

שיווק וקידום אתרים באינטרנט


 
  • הגדלת מספר המבקרים באתר
  • יצירת מסר ברור ומוחשי למשתמשי האתר
  • שמירה על עניין בקרב משתמשי האתר
הגדלת מספר המבקרים:


הצעד הראשון בשיווק אינטרנטי נוגע להגדלת מספר המבקרים באתר. חשיבה שיווקית אסטרטגית נחוצה בהקשר הזה על מנת למקסם את מספר המבקרים הרלוונטיים בעלות הנמוכה ביותר האפשרית. ישנן ארבע אפשרויות עיקריות אשר באות בחשבון:
  • קידום אתרים אורגני (SEO) – משתמשים מקלידים מילות חיפוש במנועי חיפוש ומנועי החיפוש מייצרים תוצאות (קישורים לאתרים) רלוונטיים. משמעות הקידום האורגני היא בחירת מילות מפתח שכאשר משתמשי מנועי החיפוש יקלידו אותם, מנועי החיפוש יציגו את האתר המקודם בראש הרשימה. כך ניתן לגרום למי שחיפש אתרים בנושא מסוים להגיע אל האתר המקודם. המינוס היחיד בקידום אתרים אורגני הוא שקידום שכזה לוקח זמן. אמנם פרק הזמן משתנה מאתר לאתר ומקטגוריה לקטגוריה, אך בכלח זאת מדובר בכ-3 חודשים עד להגעה לתוצאות הרצויות. מצד שני, התוצאות הללו נוטות להחזיק מעמד לאורך זמן ואולי הבונוס הכי חשוב הוא שבדרך זו ניתן לדעת בוודאות שמי שמגיע לאתר מחפש את השירות אותו האתר מציע. בתכנון לטווח ארוך, זוהי האלטרנטיבה הכדאית ביותר מבחינת עלות/ תועלת.
  • קידום אתרים ממומן במנועי חיפוש ובאתרים – מנועי החיפוש גילו לאחרונה כי ישנה משמעות חשובה לפרסום אצלם. כתוצאה מכך הם מציעים שירות קידום ממומן אשר מאפשר דירוג גבוה בתשלום באזור המוגדר לתוצאות ממומנות. בעל האתר בוחר את מילות החיפוש המתאימות, מחיר שהוא מוכן לשלם על כל כניסה לאתר וסכום גלובלי מקסימאלי למימון הקמפיין בכל יום. אפשרות זאת היא יעלה ונותנת תוצאות מיידיות. הבעיה העיקרית היא שאם ישנו מספר רב של בעלי אתרים המעוניינים בקידום לאותן מילות חיפוש, עלות הקידום עולה וכך השירות הופך ליקר מאוד. אם אתם מעוניינים בתוצאות טובות תוך זמן קצר, ייתכן שזוהי האפשרות המתאימה לכם. חשוב רק לציין שרצוי להשקיע מחשבה בנושא. חשיבה אסטרטגית תשמור על מסגרת עלויות סבירה. תכנון לקוי יוביל להוצאות גדולות ותוצאות בינוניות. אנו ב-SEO Pro מציעים ייעוץ והכוונה בנושא זה ואף ננהל את הקמפיין במידת הצורך, על מנת להבטיח תוצאות מרביות.
  • באנרים פרסומיים – פורטלים ואתרים גדולים מגדירים אזורים ייעודיים באתרים שלהם להצגת באנרים פרסומיים. באזורים אלה ניתן להציג סרטון קצר או מודעה גראפית שמטרתם למשוך את תשומת לב הגולש. זוהי אפשרות מצוינת הנותנת תוצאות תוך זמן קצר. את העלות ניתן לקבוע מראש. עפ"י רוב מדובר בהוצאה לא מבוטלת, אך התוצאות יצדיקו את ההוצאה ברוב המוחלט של המקרים. אנו ב-SEO Pro מציעים שירותי עיצוב לבאנרים ושתילתם באתרים מתאימים במחירים נוחים יחסית.
יצירת מסר ברור ומוחשי למשתמשי האתר


אם לא תיצרו מסר קליט וברור למשתמשי האתר, אם הניווט באתר לא יהיה נוח הגולשים באתר יעזבו אותו באותה מהירות בה הגיעו אליו. בהקשר הזה, ישנם לא מעט שיקולים שיש לקחת בחשבון:
  • שימוש נכון בכותרות
  • עיצוב גראפי יעיל ונעים
  • שימוש נכון בטכנולוגית האתר
  • השפה בה נכתב האתר
  • אפשרות ברורה ליצירת קשר
שמירה על עניין בקרב משתמשי האתר


המטרה היא לדאוג לכך שמשתמשי האתר לא יאבדו עניין. מחקרים מראים כי אנימציות ארוכות מידי אינן יעלות. יתרה מזאת, משתמשים המתקשים למצוא את מבוקשם באתר נוטים לוותר ולפנות לאתרים אחרים. יש לאפשר גישה לכל דף באתר בלא יותר משלושה קליקים! בוני אתרים חובבנים אולי יצליחו לבנות אתר שנראה טוב, אך אם האתר לא יתוכנן בצורה נכונה, כל העבודה שלהם עשויה לרדת לטמיון. אנו ב-SEO פרפקט מציעים שירות מקיף בכל הקשור לשיווק אינטרנטי ובניה נכונה של אתרים. צרו איתנו קשר כדי ללמוד עוד.


יצירת קשר
* שם מלא:
* טלפון:
* דוא"ל:
הערות:
טל. 1-800-800-302